Electrabel Online Energiedesk paswoord vergeten

28 November 2007, geplaatst in Webdesign door Davy

Wat ik echt vervelend vind is het volgende. Ik weet mijn login en paswoord niet meer voor de Online Energiedesk van Electrabel. Meer zelfs, ik weet niet of ik me ├╝berhaupt ooit geregistreerd heb. Geen probleem, even de link paswoord vergeten aanklikken.

Helaas pindakaas: ik moet mijn login ingeven. Hmm, wat zou ik gekozen hebben? Na talloze vruchteloze pogingen van alle mogelijke combinaties moet ik vaststellen dat ik waarschijnlijk toch nog niet geregistreerd ben.

Electrabel passwoord verloren

Het zou toch zo handig zijn als je er gewoon je e-mailadres moet opgeven wanneer je het paswoord vergeten bent. Je weet dan onmiddellijk of je al geregistreerd bent, en je moet geen duizend verschillende combinaties proberen, want ik gebruik zelf maar maximum 3 e-mailadressen om me op zo’n websites te registreren.

Hoeveel verschillende login en paswoorden heeft een doorwinterde internet gebruiker niet? Ik kan ze echt niet meer uit elkaar houden hoor, tenzij voor de websites die ik dagelijks gebruik. Dus beste webontwikkelaars, zorg dat je aan de hand van een e-mailadres toch tenminste je paswoord kan resetten.

Ik zal dus voorlopig moeten wachten tot ik weer in Mechelen ben en ik een factuur kan opzoeken met de activeringscode om me (opnieuw) te registreren.

Gerelateerde artikels

Reacties

Trackback: de tomKronieken » Blog Archive » Electrabel Online Energiedesk op 28 November 2007 om 18:51

[...] Don’t get me started on Electrabel’s website. Really. Don’t. The real frustration only starts when you’ve finally succeeded to login. Davy, you’re warned [...]

Bart zei op 28 November 2007 om 22:55

Groot gelijk. Nog beter zou zijn je e-mail adres als login gebruiken. Op creativeskills.be kan je zelfs kiezen. Je logt in met je e-mail adres of met je username!

Gevaert Walter zei op 3 December 2007 om 11:19

Ik heb een nieuw voorstel bekomen om een voorschot van 75 euro te betalen. Maar aangezien wij nu reeds meer betalen als vorig jaar en wij een teruggave van 102,42 euro hebben verkregen, stellen wij voor om niet meer te betalen dan 50 euro voorschot. Ook het adres is nog steeds verkeerd geformuleerd. Het moet zijn [verwijderd] 8420 Wenduine en niet [verwijderd]. Wij hebben dit ook laten weten aan Eandis maar zij zeggen dat jullie deze rechtzetting moeten doen. Wij staan bij hen bekend onder EAN 541448XXXXXXXXXXXX.

Vandebotermet Liliane zei op 25 May 2008 om 21:51

Geachte heren:ik heb een mailadres op:Outlook Express en een op Windows Live Mail of Windows-Live Hotmail.com en ook VoipStunt en nog andere,en ik geloof dat ik alle wachtwoorden doorheen haal,wat moet ik doen om alles terug juist op papier te krijgen? Dus al mijn login’s en wachtwoorden waar ik op aangesloten ben????
Dank bij voorbaat voor jullie hulp

van alphen ludo zei op 28 May 2009 om 10:28

wat een rotzooi om op uw energiedesk te geraken na meerdere malen uw geheime vraag ingevuld te hebben geraak ik nog niet op uw desk de vraag is wat is de naam van uw moeder ik vul in de vries leontine wat haar echte naam is toch voldoet dat niet om verder te komen er scheelt dus wel degelijk iets met die paswoorden

Martine zei op 30 January 2010 om 10:44

pas geregistreerd…gevraagd login te onthouden, wat lukte, maar als ik mijn verbruiksgrafiek wil bekijken en dus probeer in te loggen krijg ik foutmelding!!! NIET TE GELOVEN!!! Al 32 jaar trouwe klant maar amaai… al miserie gehad met deze miljarden-winst-makende-provider!

VERBOCHT EDMOND zei op 12 September 2010 om 12:23

mag ik ook n woordje uitleg . wat met de energie prijzen voor t volgede faktuur die komt en waarom gaan er nu vele mensen naar n andere provider ik denk dat wij nu na zovele jaren bij jullie zijn ..jullie ons toch niet gaan stropen zeker daarom zijn wij in vertrouwen nog steeds bij jullie… of zou ik mij toch om een of andere reden moeten ongerust maken..

Reactie toevoegen: